Jaarverslag OVO 2017

2017 was een druk jaar voor Stichting OVO met activiteiten en evenementen in het belang van alle ouderen in Eindhoven.

Een korte samenvatting:
Er werd o.a. een brainstormsessie georganiseerd om bewoners te activeren mee te doen aan activiteiten in hun buurt/wijk, een themabijeenkomst over vervoer en een druk bezochte Zorgdag over ‘Gezond ouder worden, hoe doe je dat?’ Het thema eenzaamheid werd met studenten in een projectplan uitgewerkt en samen met het Summa-college werd een bijeenkomst georganiseerd met als thema ‘Langer thuis wonen, makkelijker maken’. Daarnaast werd volop genetwerkt met partnerorganisaties en andere belangenorganisaties voor ouderen.
Om zichtbaarder te worden als onafhankelijke netwerkorganisatie voor ouderen in Eindhoven werd een nieuwe huisstijl en website gelanceerd.
In 2017 werd volop gebruik gemaakt van de OVO-diensten: als cliëntondersteuner, Vrijwillige Ouderen Adviseur en HUBO – hulp bij belastingaangifte.

Voor het volledige verslag klik op onderstaande link:

Jaarverslag Stichting OVO 2017

* Realisatie SupportPunt Eindhoven in samenwerking met OVO *